reklama

Ľudská špina - prvá ostrá skúška života

Už asi 12 rokov uplynulo od udalosti, ktorá mi zásadne zmenila prístup k ľudom resp. spolužiakom. Stretol som jeden z najhorších človekov, koho som v živote poznal. Na vysokej škole priamo na skúške z Fyziky II.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Skúška bola pre mňa ľahká, iba 3 príklady, za polovicu vymedzeného času som si ich mal hotové... Už som čakal na mojich ostatných kamošov, nechcel som odísť zo skúšky. Sedel vedľa mňa spolužiak z posluchárne, vidím potí sa poriadne a je mimoriadne nervózny..Jasný prípad ...nič nevie ..a naraz začne po mne šepkať :

- Ondro pomôž mi, nič neviem !!! Ani jeden z troch príkladov .. nevyšli mi...prosím ťa. Daj mi niečo !! Ináč vyletím zo skúšky.
- Hmmm ...no dobre .. nech sa páči ...

Bol som vychovaný, že mám pomáhať ľuďom, tak som mu posunul postupne moje A4-ky ..však kolegiálnosť.... cca za 20 min. som si ich aj dostal naspäť... Čakáme spolu na vyhodnotenie ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dostal som trojku a on jednotku... Nechápem ...ako je to možné??? Nerozumiem ..ako môže mať on jednotku a ja trojku ??? ..on predsa opísal moje príklady! Bežím za ním a spýtam sa ho...

- Počúvaj ako Ty môžeš mať jednotku, a ja trojku ???? ..Veď si opísal moje príklady ????

- No áno Ondro.. ale ty si mal numerickú chybu, zas si sa ponáhľal, zle si opísal z tabule zadanie. Namiesto 17, čo mali na tabuli si napísal 11.

- Ááááááno...!!!!???? ale keď si vedel o tom, že tam mám chybu, tak prečo si mi to nepovedal ??!!!
- A prečo by som Ti to povedal ?????

Začal som sa triasť .... veľmi ...mal som nervy čo som v živote nikdy ani necítil.. takúúúú špinu ako on
som stretol prvý krát ... nevedel som ako zareagovať ... tento pocit bol 100x horší ako keď som zažil bitky, ponižovanie alebo iné nepríjemné trápne veci v živote... no počkaj....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stretol som už zlých ľudí .. ale človeka ktorému pomôžem a vzápätí si so mnou s prepáčením "vy...." Tak to už nie !!!! To bol absolútny vrchol.... za 33 rokov som nestretol podobného !!!

---------
Neskôr môj "obľúbený pacient" išiel so spolubývajúcimi na brigádu, šéf bol s nimi spokojný, takže dal jemu peniaze nad rámec dohodnutej sumy , nech si medzi sebou rozdelia. Samozrejme všetky peniaze si nechal pre seba... Chlapec mal smolu lebo to vyšlo najavo o týždeň, keď sme boli mi na brigáde a dostali sme tú istú čiastku naviac, a ja som musel rozdeliť peniaze...Dal som echo jeho spolubývajúcim. Samozrejme sa vyhováral ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hajzel 1. triedy.... ani vtedy nedostal zaslúženú bitu... mi inteligentní by sme si mali zmeniť názor a aspon takým ľudom poriadne rozbiť tvár.... Ináč to neide .. Na takýchto ľudí žiadny iný spôsob neexistuje .... Najhoršie je na tom že zákon stojí na ich strane.... lebo to boli len slová ...

Jeho špinavé praktiky pokračovali ďalej ... ale taký je už život.

Ondrej Zsemlye

Ondrej Zsemlye

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zabudli mi povedať že sa to nedá , tak to som spravil.Mne nezáleží na tom čo si o mne myslia ľudia, lebo život je o inom ... Zoznam autorových rubrík:  PRIBEHYPOLITIKA - PENIAZE

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu